Bericht van onze voorzitter

2-9 Nieuws Bericht van onze voorzitter

Beste leden en vrienden van HC Eemsmond,

De vakantieperiode ligt achter ons, en dat betekent dat de velden vanaf vandaag weer open zijn voor trainingen. Het voelt goed om na de zomer weer terug te zijn op het veld, en met het mooie weer erbij, kunnen we ons geen beter begin van het seizoen wensen.

Of je nu de zon hebt opgezocht in het buitenland, dichtbij huis bent gebleven, of gewoon lekker thuis hebt genoten van je vrije tijd, ik hoop dat iedereen zijn batterij weer goed heeft kunnen opladen. We staan aan de start van een nieuw seizoen, en de voorbereidingen zijn in volle gang. De speeldata zijn bekend, de trainingen beginnen vanavond, en over iets meer dan een week staat het hockeykamp op de planning. We kunnen er weer volop tegenaan!

Samen voor een sportief seizoen
In de laatste weken van het vorige seizoen hebben we niet stilgezeten. De kantine is grondig onder handen genomen dankzij de inzet van vele vrijwilligers. Hiervoor wil ik iedereen hartelijk bedanken! Alles is klaar voor het nieuwe seizoen. En jullie? Zijn jullie er ook klaar voor? Hebben jullie niet alleen fysiek, maar ook mentaal de juiste voorbereiding getroffen? Een sportief jaar voor de boeg hebben is gemakkelijk als alles meezit, maar de echte uitdaging komt wanneer we met tegenslagen te maken krijgen. Laten we ook dan sportief blijven: bedank de scheidsrechter en feliciteer de tegenstander. Het is niet altijd eenvoudig, maar het hoort bij de sport.

Draag jouw steentje bij
Laten we samen zorgen voor een succesvol en sportief seizoen, met nieuwe teams, trainers, leiders, en coördinatoren. En niet te vergeten, nieuwe vrijwilligers. Want zonder jullie inzet kan HC Eemsmond niet functioneren. Heb jij al nagedacht over hoe jij een bijdrage kunt leveren aan onze club? Je hoeft niet elke week beschikbaar te zijn, maar een paar keer in het seizoen maakt al een groot verschil. Zo bouwen we samen aan de gezellige en levendige vereniging die HC Eemsmond is.

Ik kijk ernaar uit om jullie binnenkort weer te zien op ons complex. Laten we er samen een fantastisch jaar van maken!

Met sportieve groet,

Rody Bos