Dames 1 heeft een nieuwe sponsor!

Delfzijl | Hockeyclub Eemsmond heeft een nieuwe sponsor. Vanaf december is NIVI BHV B.V. uit Appingedam zichtbaar op de trainingspakken van Dames 1.
Recentelijk stelde Marleen Bos – van der Laan (NIVI BHV B.V. & trainster van de Hockey Dames 1) voor om de trainingspakken voor de dames 1 te sponsoren, dit werd door de selectie en het bestuur van Hockeyclub Eemsmond zeer positief ontvangen.
Bijdrage aan groei
Marleen: "We zijn zeer trots op het aangaan van deze samenwerking. Ontwikkeling is volgens ons de basis voor succes en geluk. Zo ook voor hockeyclub Eemsmond. Wij leveren graag een bijdrage aan de groei van deze mooie sportclub. Voor NIVI BHV B.V. is het bovendien belangrijk verbinding te leggen tussen het bedrijfsleven en de lokale sportclubs en verenigingen. Ik ben zelf bekend bij de hockeyclub en weet hoeveel kracht en uitstraling Eemsmond heeft binnen Delfzijl en de wijde omgeving. Hier wordt NIVI BHV B.V. graag mee geassocieerd."

Sportieve ambities
Met NIVI BHV B.V. als sponsor wordt een bijdrage geleverd aan het realiseren van de sportieve ambities van de hockeyclub. "Wij zijn zeer blij met NIVI BHV B.V. als nieuwe sponsor. Het allermooiste is dat naast het feit dat NIVI BHV B.V. sponsor wordt van Dames 1, Marleen zichzelf ook inzet voor de club als trainster van Dames 1. Dit is toch een mooie vorm van samenwerking. Niet alleen gericht op de korte termijn, maar met name voor de lange termijn. En dat geldt zeker ook omgekeerd.. Aldus Thierry Roossien (Sponsorcommissie HC Eemsmond).

Naast sponsor van Dames 1 is het nieuwe reclame bord van NIVI BHV B.V. binnenkort ook te bewonderen aan de zijlijn van het hoofdveld.

Interesse in hockey? Hockeyclub Eemsmond is de club waar gezelligheid en sportieve prestaties hand in hand gaan.