Het zaalhockey seizoen gaat beginnen !!

2-12 Nieuws Het zaalhockey seizoen gaat weer beginnen.

Op zondag 8 december gaat het zaalhockey seizoen weer van start en worden de eerste wedstrijden van de zaalcompetitie gespeeld.

Ook dit jaar kunnen we niet zonder de hulp van onze leden, vrijwilligers en ouders, het veld (doelen en balken) zal voor aanvang van de wedstrijd klaar gemaakt moeten worden en na afloop van de wedstrijden weer opgeruimd moeten worden, er zullen ouders ingedeeld worden voor de wedstrijdtafel, er zullen scheidsrechters moeten zijn enz. enz. Deze informatie volgt per mail of via de coach van je team.

Omdat het voor iedereen die actief is in de zaal als speler, scheidsrechter of zaalwacht misschien handig is om de regels nog eens door te lezen is de "Briefing Zaalhockey" van de KNHB bijgevoegd. Hoe zat het ook al weer ?

Voor de senioren (Heren 1, Dames 1 en Dames 2) is de grootste wijziging dat er dit seizoen met 5 spelers gespeeld wordt (4 veldspelers + Keeper) in plaats van met 6 zoals andere jaren gebruikelijk was.
Mocht je nog meer informatie willen over het spelen in de zaal, op de website van de KNHB is ook veel informatie te vinden http://www.knhb.nl/knhb/districten/district+noord+nederland/zaalhockey/cDU848_Zaalhockey.aspx

Heel veel plezier in de zaal !!