Vernieuwde website

8-12 Nieuws Welkom op de vernieuwde website van Hockeyclub Eemsmond.
Tijden veranderen en de ontwikkelingen op internet gaan super snel. Omdat HC Eemsmond een vooruitstrevende en moderne vereniging wil zijn, hebben we het afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe website.

Er is een nieuw design ontworpen met een duidelijke menu structuur, verbeterde indeling van nieuws en agenda en een moderne presentatie van sponsoren. De veiligheid van de website is verbeterd is en de privacy van de leden wordt beter gewaarborgd. Tevens hebben we de koppeling met het elektronisch wedstrijd formulier gemaakt.

Natuurlijk zijn er ook allemaal nieuwe mogelijkheden toegevoegd, zoals de integratie van social media en de koppeling met het leden administratie systeem waardoor elk lid zijn team indeling, wedstrijdschema en de actuele stand kan opvragen. Daarnaast krijgt elk lid toegang tot de website, voor het plaatsen van eigen wedstrijd verslagen en nieuwsberichten.

Alle leden ontvangen binnenkort een inlognaam en wachtwoord. Hiermee hebben ze toegang tot hun eigen pagina met alle persoonlijke informatie. Nader bericht en uitleg volgt!

Wil je reageren op het nieuws ?

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?