Gratis Basisopleiding Training geven en Coachen

MELD JE AAN!  MELD JE AAN!  MELD JE AAN!  MELD JE AAN!

Begin juli kondigde de KNHB aan dat ze de Basisopleiding "Training geven en Coachen" het komende jaar gratis gaan aanbieden aan verenigingen. Reden hiervoor is de Visie op de ontwikkeling van hockeyers en de reacties die we daarop van verenigingen ontvingen. Want hoewel die grotendeels positief zijn, gaven zij wel aan dat het voor hen lastig is om hun technisch kader goed op te leiden. En goed opgeleide trainers en coaches zijn nu juist zo belangrijk voor de ontwikkeling van (jonge) hockeyers.

De inschrijving gaat op zaterdag 1 september van start. De opleiding is bedoeld voor alle trainers en coaches in de A-, B-, C-, D-, en E-categorie en bestaat uit twee workshops, verspreid over twee avonden. Aan het einde van de opleiding ontvangt iedere deelnemer een officieel KNHB certificaat.

Extra informatie:

Deze informatie is afkomstig van de site van de KNHB na overleg hebben ze aangegeven dat het ook programma geschikt is voor de trainers en coaches van de A en B teams. De workshops worden opgesplitst in 2 groepen. 1 groep voor de coaching en 1 groep voor de trainers. Ze willen in het 1e kwartaal van 2019 starten met de workshops. We hopen dat het in ons mooie clubgebouw kan plaatsvinden. wellicht in samenwerking met een andere hockeyclub.

Heb je interesse geef je dan op via [email protected]