Uitleg indeling kantinediensten

Beste ouders van leden,

Binnenkort start de competitie weer in ons nieuwe clubgebouw. Vanuit onze kant een snelle uitleg van de spelregels in de kantine.
Door de coaches van elk team wordt dit jaar een rooster gemaakt voor het uitvoeren van de kantinediensten. Kunt u op een bepaalde datum niet dan moet deze met een andere ouder uit het team geruild worden. Het is niet de bedoeling om de coach, dan wel de kantinecommissie met dit probleem op te zadelen.
Waar kan de sleutel worden opgehaald:

Deze hoort door de 1ste (aangewezen) ouder opgehaald te worden van het huisadres, welke vermeld staat in de mail die wordt ontvangen voorafgaand aan de kantinedienst en door de laatste ouder weer dient te worden afgegeven bij dit adres.

Hoe werkt het in de praktijk in de kantine:
Het draaiboek wordt net als altijd verzonden als bijlage bij de mail (en zal ook in de kantine aanwezig zijn). Bovendien kan het draaiboek via een link op de site worden gedownload.
We hopen jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mochten er toch nog vragen ontstaan, kun je ons natuurlijk altijd aanspreken of via de website contact met ons zoeken.

Met vriendelijke groet,

De kantinecommissie