Opening nieuwe accommodatie en familietoernooi op 12 en 13 juni!

14-5 Nieuws
"Beste clubgenoot of oud lid van de Hockey Club Eemsmond,

Zoals jullie weten is de nieuwe accommodatie voor de Hockeyclub Eemsmond op sportpark Tuikwerd vrijwel klaar en het moet gezegd worden, hij is prachtig geworden! Vrijdagmiddag 12 juni is er een eerste opening voor genodigden. Zaterdagmorgen 13 juni, aan het begin van het familietoernooi, is er een tweede opening met de hele club en alle aanwezige familieleden en introducées. Op 14 juni is er een reünie voor oud leden, zodat ook jullie onder het genot van een goed gesprek en misschien een potje hockey kunnen zien hoe het nieuwe veld en clubhuis van de Hockeyclub Eemsmond er uit zien. Bij deze willen we jullie, jullie familie en eventuele introducées  er op attenderen dat de opgave voor de zaterdag en de zondag sluit op MAANDAG 8 JUNI.

Het definitieve programma voor zaterdag 13 juni is als volgt:
  • aankomst tussen 9.45 en 10.00
  • 10.00-10.30 opening nieuwe accommodatie
  • 10.30-12.00 eerste deel van het familietoernooi
  • 12.00-14.00 pauze met om 12.15 de laatste wedstrijd van het seizoen van jongens A, waarin ze mogelijk nog kampioen kunnen worden!
  • 14.00-15.30 tweede deel van het familietoernooi
  • 15.30-16.30 prijsuitreiking familietoernooi, bedanken
  • 16.30-18.30 hockeyclinic, verzorgd door Bovelander en Bovelander. Een mooie mogelijkheid om je hockeyvaardigheden op een nóg hoger plan te brengen en misschien wel jouw favoriete Oranje international te ontmoeten!
  • 18.30-20.00 barbecue en kinderdisco. Kosten deelname barbecue voor kinderen tot 12 jaar € 7,50. Voor kinderen van 12 jaar en ouder en voor volwassenen zijn de kosten € 12,50. Exclusief drankjes
  • 20.00-01.00 feest voor oudere jeugd en senioren.
Voor kinderen zijn er een aantal activiteiten en tussen de middag zijn er broodjes te koop. Betaling van de barbecue bij aankomst. Tevens kunnen bij aankomst munten worden gekocht waarmee gedurende de dag betaald kan worden. Ranja en fruit zijn gratis beschikbaar. En natuurlijk wordt er voorzien in EHBO.
Opgeven kan t/m 8 juni op de website van de hockeyclub, www.hockeyclubeemsmond.nl. Graag aangeven met hoeveel volwassen en kinderen je meedoet aan het familietoernooi, aan de barbecue en aan het feest ‘s avonds.

Dan het defintieve programma voor zondag 14 juni:
  • 10.00-10.30 aankomst
  • 10.30-11.15 korte openingsceremonie
  • 11.15 aanvang westrijden.
Ook hier geldt:
opgeven kan t/m 8 juni op de website van de hockeyclub,

Hopelijk tot zaterdag de 13e of zondag de 14e!

De openingscommissie: Suzanne de Jong, Ageeth van den Berg, Peter-Paul Wagenborg, Egbert Huizing, Pieter Schreurs en Abel Jan Smit.”