FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Barrooster  Aantal vragen: 1
 Contributie en lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Declaraties  Aantal vragen: 1
 Hulp van ouders  Aantal vragen: 1
 Kleding  Aantal vragen: 1
 Lid worden  Aantal vragen: 1
 Procedure afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Scheidsrechters  Aantal vragen: 2
 Sponsoren  Aantal vragen: 1
 Statuten en Huishoudelijk reglement  Aantal vragen: 1
 Teams  Aantal vragen: 1
 Training  Aantal vragen: 1
 Wedstrijd  Aantal vragen: 1
 Wedstrijdformulier  Aantal vragen: 1

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Hulp van ouders
We kunnen de hulp van de ouders niet missen!
Of de teams nu uit spelen (vervoer) of thuis (kantinedienst), in beide gevallen doen we een beroep op de hulp van de ouders. In het geval van uit wedstrijden is dat in de vorm van vervoer.

Er wordt door de coaches een rijdersschema opgesteld waarin alle ouders worden ingedeeld.
Bij een thuiswedstrijd tonen wij ons een goede gastheer, door de bezoekende teams en hun begeleiders koffie of thee aan te bieden.
Voor de inwendige mens kunnen er allerlei snacks gekocht worden.
Om dit alles in goede banen te leiden, wordt hiervoor een beroep op de ouders gedaan. Hiervoor wordt de indeling van de kantinedienst gemaakt.

In de winterperiode hebben we hulp nodig voor de zaalleiding als er in de zaal thuiswedstrijden gespeeld worden.

Zowel voor het rijden als voor de kantinedienst kunnen data waarop u bent ingedeeld niet overeenkomen met uw eigen agenda, in dat geval is ons verzoek om onderling te ruilen.

Voor het bestuur en de diverse commissies binnen de club zijn we altijd uitermate blij met de inbreng van ouders.
Wilt u ook hierbij de club ondersteunen, wacht niet en neem contact op met eén van de bestuursleden.