Commissie Activiteiten
Diana Larkens Coördinatie activiteiten Organiseren diverse activiteiten.
Klara Visser Lid Organiseren diverse activiteiten.
Diana Larkens Coördinatie PR Communicatie, ledenwerving.
Arjen Brenninkmeijer Webmaster Content op de website plaatsen.
Commissie Financiën
Jeroen Scheper Penningmeester Financiën.
Mirjam Bos Ledenadministratie Ledenadministratie, ondersteuning penningmeester.
Suzanne de Jong Coördinatie hockeymateriaal Inkoop hockeymateriaal.
Leonie Mooi Coördinatie kantine In- en verkoop kantinevoorraad, schema bardienst.
Commissie Hockey
Carin Brenninkmeijer Coördinatie teams Je bent het aanspreekpunt voor coaches en trainers en beantwoord eventuele vragen van leden en/of ouders. Elk jaar vanaf maart/april ga je met de coaches en trainers in overleg om onze leden in de verschillende teams opnieuw in te delen voor het nieuwe hockeyseizoen. Het bestuur zal het voorstel moeten goedkeuren.
Marijn Metzlar Coördinatie trainingen Verantwoordelijk voor de indeling van de trainingen.
Suzanne de Jong Coördinatie schoolhockey Het organiseren en uitvoeren van schoolhockey op scholen in de regio of op onze sportaccommodatie.
Niels Meijer Arbitrage Indelen, werven en begeleiden van scheidsrechters.
Esmee Udema Wedstrijdsecretaris Indelen van de wedstrijden.
Commissie Sponsoren
Rody Bos Coördinatie sponsoren Sponsorbeleid.
Floris Pels Sponsoring Beheer sponsoren en sponsorcontracten, sponsoring evenementen.
Thierry Roossien Sponsoring Beheer sponsoren en sponsorcontracten, sponsoring evenementen.
Commissie Sportaccommodatie
Johan Duut Coördinatie accommodatie Onderhoud en beheer clubhuis, duurzaamheid en energie.
Johan Duut Coördinatie technische zaken Klein onderhoud en beheer installaties.