Sponsor worden?

"Met sponsoring communiceer je zonder veel te zeggen.”

Hockeyclub Eemsmond is de leukste club van het Noorden! Wij zijn een bloeiende en bruisende vereniging waar plezier voorop staat. Trots zijn we op onze prachtige accommodatie op Sportpark Tuikwerd in Delfzijl met een modern kunstgrasveld voor veel hockeyplezier en gezellige activiteiten. Eemsmond heeft een regiofunctie in de hele gemeente Eemsdelta, want hier zijn geen andere hockeyverenigingen. Wij hebben alleen inkomsten uit de ledencontributie en de kantine. Dat is niet genoeg om de club financieel gezond te houden.

Daarom zijn wij onze sponsoren erg dankbaar. U zorgt er mede voor dat Eemsmond een hockeyclub is om trots op te zijn! Sponsoring is onontbeerlijk voor het runnen van een ‘professionele’ en enthousiaste vereniging. Maar ook om onze (groei)ambities te realiseren.

Hieronder vindt u onze sponsorgids. Met deze gids willen we een aantal zaken voor u als sponsor duidelijk maken. De gids geeft inzicht in de mogelijkheden, kosten, contractduur enzovoort. We geven ook voorbeelden van sponsorpakketten. Zo geeft de gids antwoorden op veel van uw vragen. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u altijd met ons contact opnemen. Naast de weergave in deze gids is er ook maatwerk mogelijk. Wij bespreken dat graag met u.

Tenslotte, kunt u vrienden, bekenden en andere bedrijven enthousiasmeren voor sponsoring van Hockeyclub Eemsmond? Schroom dan niet om deze gids door te geven. Laat het ons even weten en desgewenst sturen wij natuurlijk een nieuw exemplaar.

Sponsorgids 2023-2024